Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta do wglądu u Pełnomocnika Komendanta ds. Praw Pacjenta i Jakości, oraz w miejscach świadczenia usług medycznych we wszystkich jednostkach organizacyjnych Szpitala.
PRAWA PACJENTA
w 109 SZPITALU WOJSKOWYM Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE
Każdy pacjent lub osoba go reprezentująca w przypadku naruszenia praw pacjenta może złożyć wniosek lub skargę:
osobiście :
- Pełnomocnik Komendanta ds. Praw Pacjenta i Jakości-
Budynek Administracji Szpitala, pokój nr 27,
w każdy czwartek w godz. 10.00 – 12.00
- Komendant – budynek Szpitala wejście A , Komenda, parter
w każdy poniedziałek w godz. 14.00 – 15.00, po wcześniejszym umówieniu spotkania za pośrednictwem sekretariatu, tel. 261 455 800, email: sekretariat@109szpital.pl
telefonicznie :
- 261 455 800 – sekretariat Komendanta
- czwartek i piątek w godz. 08.00 – 14.30 tel. 261 455 892- Pełnomocnik Komendanta ds. Praw Pacjenta i Jakości
pisemnie :
- na adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Piotra Skargi 9-11 ,70-965 Szczecin
- drogą elektroniczną na adres: kancelaria@109szpital.pl; prawapacjenta@109szpital.pl
lub do instytucji tj.:
- Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki NFZ
71- 470 Szczecin, ul. Arkońska 45 faks 91 425 11 88 poniedziałek-piątek w godz. 8.00-14.00
www.nfz-szczecin.pl e-mail:skargi@nfz-szczecin.pl
- Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Bezpłatna infolinia 800 190 590,
czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00
01-171 Warszawa, ul. Młynarska 46
sekretariat: tel. 22 532 82 50; fax 22 532 82 30 www.rpp.gov.pl e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl poprzez ePUAP (Adres skrzynki ePUAP: /RzPP/skrytka)
-
Pacjent ma możliwość złożenia skargi i wniosku do komendanta Szpitala w formie pisemnej i ustnej
-
Skargi i wnioski w formie ustnej Komendant przyjmuje w każdy poniedziałek w godzinach od 14.00 do 15.00 po wcześniejszym umówieniu spotkania za pośrednictwem sekretariatu, tel. 91 810 58 00 lub 261 455 800, email: sekretariat@109szpital.pl. (jeżeli jest to sprawa wymagająca pilnej interwencji petent przyjmowany jest bez zbędnej zwłoki).
-
Skargi w formie pisemnej można kierować listownie na adres Szpitala lub mailowo: sekretariat@109szpital.pl.